2011. augusztus 4., csütörtök

14. fejezet

Itt az újabb fejezet. Hát, el kell mondanom, eléggé eseménydús fejezetek jönnek. Jó olvasást! Puszi*Konek


14. Ébren töltött pillanatok


Aztán hirtelen kinyitottam a szemeimet. Azt éreztem, hogy tényleg lebegek. És tényleg repültem. Pár centivel Jason ágya fölött volta. A szoba tulajdonosa is bent volt. A kezemet fogta, és meglepetten nézett rám. Én fölültem. Vagyis, a levegőbe ültem. Fölhúztam a lábaimat ér rátettem a kezemet, de még mindig a levegőbe. Sírni akartam Via halála miatt, de képtelen voltam rá. A fájdalom, mint mindent fölemésztő sav, marta végig az egész testemet. Könnyek nélkül zokogtam. Jason megszorította a kezemet, ezzel jelezni kívánta, hogy még mindig itt van.
-         Hogy érzed magad?
Nem válaszoltam neki. Úgy éreztem, hogy felesleges. Viszont egy valamit meg akartam tudni tőle.
-         Mióta?
-         Már egy hónapja.
-         Egy hónap?
Nem tudtam elhinni, hogy a semmiben való létezés és az emlékek áradata egy hónapot vett igénybe. Ezért is kérdeztem vissza újra.
-         Egy hónap? Én addig…
-         Igen. Négy héten keresztül egy furcsa kóma-szerű állapotban voltál. Mindenki nagyon aggódott. Hiszen két hétig csak úgy voltál. Utána rendszertelenné vált a légzésed, elkezdtél rángatózni, de még mindig nem ébredtél fel. És most tíz perccel ezelőtt beszélni kezdtél. Mire emlékszel?
-         Én…
Mit mondhattam volna neki? Hogy nem akarom elveszíteni, de már nem tudok bízni benne. Mi ment tönkre köztünk? Nem tudtam volna megmondani.
-         Hát, nem sokra – feleltem végül
-         Értem. Most megyek, szólok a többieknek. Addig próbálj meg leszállni a földre
Jason elengedte a kezemet, és kimet a szobájából, hogy szóljon… a többieknek. Eddig ez a szó a baráti körömet jelentette.  De most mit jelenthet a számomra? Hiszen Via meghalt. Nincs, aki összetartsa a csapatunkat.
Csak pár másodperc telt el, de Jason vissza is jött egy egész csapat emberrel. Olyanokkal, akiket nem is ismertem. Egy csomó Ő. Mind elkezdte fogdosni a szárnyamat. Vagyis, csak akarták, mert furcsa mód a kezük, mintha átlátszóvá váltak volna, mikor a szárnyamhoz értek, és átment rajta a kezük. Idegesen arrébb araszoltam.
-         Mit akarnak? – kérdeztem idegesen
-         Csak megbizonyosodni, hogy a szárnya igazi, és tartós.
-         Igazi és tartós?
-         Pontosan. EZ a varázslat nagyon nehéz, dacára annak, hogy aki elvégezte, az a legerősebb varázslények egyike volt.
-         Egyike?
-         Igen… Magácska nem tudja, hogy nem Olivia volt az egyetlen őrző? – nemet intetem a fejemmel - Minden pillanatban három őrzőnek kell lennie. Egy a Földön, egy Fönt, és egy Lent. Jason, Via és Lionel a vezetők parancsára évek óta a Földön vannak, hogy megkeressék önt, és mindent tisztázzanak.
Teljesen összezavarodtam. Nem tudtam, hogy most akkor ki a jó és ki a rossz. A halhatatlanok vagy a vérfarkasok? Vagy a vámpírok és boszorkányok? Na és akkor miért tudott Lionel átváltozni farkassá? Vagy az a Lionel nem is az a Lionel? A zavartságom a tetőfokára állt be. Azt sem tudtam, hogy mit kereset itt ennyi idegen. És miért pont Jason szobájában voltam? Pislogtam párat, leereszkedtem a földre az ágy mellé, és magabiztosnak szánt hangon megszólaltam.
- Nem tudom, mit akarnak igazán, és azt sem, hogy maguk kicsodák, de ha jót akarnak, akkor most békében hagynak, és kimennek innen.
Dacosan a szemükbe néztem. A hideg rázott ki, mert még akkor sem szoktam meg, hogy mindegyiknek szürke a szeme. Akkor helyére kattant a dolog az agyamban. Jasonnek zöld a szeme. Beccának azért barna, mert kontaktlencsét hord. Mikor Dylan rám feküdt, tisztán ki tudtam venni a lencse szélét. De Jasonnél soha. Ő nem természetfölötti.
A tömeg elindult kifelé, de még épp elértem Jas vállát.
- Te itt maradsz. Maradsz és mesélsz.
Megadóan sóhajtott egyet, és leült az ágyra. Én ott maradtam, ahol addig álltam. Meg akartam várni, hogy kimenjen a tömeg. De Jas képtelen volt várni. Fölpattant az ágyból és a két kezét a fejem mellé tette, a szárnyamat óvatosan kikerülve. Az arcával az enyém felé közelített, már szinte összeért az orrunk. A számra nézett, tudtam, hogy meg akart csókolni, de nem hagytam neki. Oldalra fordítottam a fejemet. Láttam, hogy a szemében csodálkozás ült ki. A keze lehanyatlott maga mellé, én pedig kiszálltam a szoba másik felébe. Nagyon furcsa volt súlytalannak lenni, de élveztem.
Leültem a fotelra. Jas nem jött utánam, visszaült az ágyra. Pár perc után a csend kezdett eléggé kínossá válni, ezért megtörtem.
-         Hallgatlak
-         Tudod… Nem vagyok természetfölötti. Bár halhatatlan vagyok, nem tartozom az Ők közé. Hazudtam a korommal kapcsolatban is. Már lassan ezerötszáz éves vagyok. Ha jól emlékszem, három év múlva leszek annyi. Via is ilyen őrző volt. És Lionel, a falkavezető is. Mi… nos, mi minden erőt birtoklunk a világból. Minden varázsteremtmény születésekor felvesszük az erejét. Én is tudok farkassá válni. De hiába birtoklunk minden erőt, gyengék vagyunk. Minden erő nagyon silány. Via volt köztünk a legerősebb. Minél idősebbek vagyunk, annál nagyobb lesz a hatalom. De most, hogy Olivia meghalt… Nem tudni, hogy ki lesz a földi őrző. Eddig tiszta?
-         Igen. De hol van az a Lent? Onnan van Lionel? De hiszen ő jó ember. És Becca is, és Ő föntről jött.
-         Ezt ne úgy fogd föl, hogy jó vagy rossz. Fönt vannak a halhatatlan lények, lent pedig azok, akik meghalnak.
-         De hát Lionel…
-         Ő nem él örökké. Tovább él, mit egy átlagos ember, úgy százötven, százhatvan évig. De őt a kor megemészti. A lenti őrzők mindig cserélődnek.
-         És akik a földön vannak?
-         Hát, az ő létezése a legbonyolultabb. Megszületnek, öregszenek egy darabig, aztán rengeteg ideig élnek. De az ő erejük is véges. Én már egyszer meghaltam, így lettem őrző. Lionell és Via pedig még éltek, mikor rájuk ruházták a védő szerepét.
-         Értem. Már csak egy kérdésem lenne. Marknak elmondhatom?
Jason értetlenül meredt rám. Gondolom, nem tudta felfogni, hogy miért akarom egy ennyire halandó embernek elmondani a dolgot. Tanácstalanul nézett rám.
-         Miért akarod elmondani neki?
-         Mert – itt egy kicsit kuncogtam is – közel áll hozzám. A legjobb barátaim egyike, és ő láthatja a szárnyamat, hiszen azoknak mutatom meg, akiket szeretek.
Ezzel rosszat mondtam. Jas reménykedve pillantott fel. Már ő is láthatta a szárnyamat. Már föl is állt volna az ágyról, amikor az arcán a derültség komorságba váltott át. Nem tudtam a viselkedését mire vélni. Az előbb még annyira bizakodó volt!
-         Mi a baj?
-         Baj? Ugyan mi lenne?
A szavakat szinte kiköpte a száján. Nagyon dühös volt. De nem tudtam, hogy miért. Ezért rá is kérdeztem. Ő ugyan olyan nemtörődöm stílussal vágta rá, hogy semmi. Jasont nagyon ritkán láttam ennyire dühösnek. Végül Jas felajánlotta, hogy átvisz a szobámba. Még akkor sem bíztam benne, de beleegyeztem. Betartotta a szavát, és oda vitt. Viszont a hangulata ugyan olyan morcos volt.
-         Biztos nincs semmi, amit el akarsz mondani?
-         Nincs. Szerintem közünk neked kellene, hogy legyen valami közölnivalód.
-         Nekem? Nem én vágtam be a durcit egy pillanat alatt…
-         Tényleg?
A hangja nagyon furcsán csengett. Ő sem bízott bennem. Végül kiment a szobámból, de még előtte odaszólt, hogy másnap lesz Via temetése. Meg akarták várni, hogy felébredjek. Nekem viszont dolgom volt Markkal. De vérre éheztem. A nyakláncomból kiittam három adagnyi vért, mire azt érezem, hogy tele vagyok. Mikor visszakötöttem magamra a láncot, vettem észre, hogy nem az a ruha volt rajtam, ami akkor, mikor elájultam. Egy kényelmes melegítő és bő póló volt az. Átöltöztem, és úgy léptem ki a szobámból. Legnagyobb meglepetésemre az ajtóm előtt ott ült Mark. Meghallhatta, hogy kijöttem
-          Via meghalt, igaz?
-         Nem jössz be?
Mark nem válaszolt, csak föláll, és besétált az ajtómon. Észre sem vette a szárnyamat, egészen addig, még be nem csuktam az ajtót, és föl nem nézett. Teljesen ledöbbent. A szemei tágra nyíltak, és kinyitotta a száját.
-         T e- te- te- te- te-te – kezdett el dadogni
-         Igen, én
-         Az ott…
-         Ez itt
-         Igazi?
-         Az
Ez után a bőbeszédű beszéd után hagytam pár percig ezt megemészteni Marknak. De mikor leültem mellé, láttam a szemében, hogy nagyon gondolkodik valamin, amit meg is osztott velem.
- Tudod… Emlékszel, mikor egyszer reggel beszélgettünk reggel a suliban? Én tudtam, hogy nincs minden rendben. Egyszer Hei sírva borult a karjaimba. Nem tudtam mi lehetett a baja, de másnap se te, se Via nem jöttetek suliba. Tudtam, hogy baj van. Aaron és az a két új diák is nagyon nyúzott volt. De belegondolva leginkább csak Aaron. Aztán van az a Mr. Taler. Rajta látszódott a legjobban, hogy baj van. Vártam, hogy történjen valami, de semmi. Aztán ma szombat van, és egy csomó idegen toporgott a tanári szobák folyosójánál. Azóta itt ültem. Tehát ki vele, mi történt? Mi vagy te?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése