2010. november 8., hétfő

Titkok a fejezetről

A fejezet címeket Kicuval együtt találjuk ki, nem csak engem kell szidni, ha nem egyértelmű, vagy túl az a cím.
1. Fejezet: A sors
Nos... Ez a fejezet jött mint a karika csapás. A legendából jött a fejezet. Nagyon meg kell jegyezni, mert a későbbiekben, a vége felé nagy szerepe lesz. Majd mikor az a bizonyos fejezet lesz, leírom ide azt a verset, ami a legenda maga.

2. fejezet Paradicsom

Ez a fejezet a kedvencem, mert lényegébe egy kicsit megmutat belőlem is. Nekem is vannak haverjaim, akikkel imádok pizzázni menni, és mi is mindig sajtos-sonkás-kukoricás pizzát rendelünk. De amúgy ez a fejezet a kedvencem, mert itt indul el valami Zuluban, ami segíti, hogy rájöjjön az igazságra. De hogy mi az, azt nem árulhatom el, mert az még TI-TOOOK!
*Xellos szelleme már megint belém költözött, nem igaz, Kicu?*

3 .fejezet Áll a bál
Nos, ehhez a fejezethez igazából nincs titkom. Nagyon szeretek rajzolni, és le is rajzoltam már a ruhát, de igazából csak ennyi. Ebben a fejezetben nincs se árulkodó, se rávezető dolog. Deeeee....nagyon is vaaaan, mert ha valaki figyelt, akkor rájöhetett, hogy az első fejezetben lévő információk a varázslatos társadalomról nem egyeznek a bálon résztvevő "emberek" békéjével. Ha valaki azt hiszi, hogy hibát vétettem, akkor téved. Semmi féle hiba nincs csak éppen az egyik Ő, aki... Na, majdnem lelőttem a poént. Ezért ez is titok. Puszikaaa.

4.fejezet Az első emlék
Őszintén szólva, ezt a fejezetet olyan töltő és átkötő fejezetnek szántam. Itt már lehet sejteni, hogy valami nem stimmel. Vagyis, ha valaki elég mélyre képed lelátni, akkor látja, hogy nincs minden rendben. Ez a fejezet csak jött a többi után, kellett egy ilyen is. Na, igen, itt indul be Zulu átváltozása. Hát, hát... Heheee.
Pusziiiiiiiii* Konek

5. fejezet Farkasság és egyéb nyalánkságok
Ez az első fejezet, amiben Zulu átváltozik. Nem kell mondanom, egy "kicsit" az Alkonyatból vettem hozzá dolgokat. De szerintem látszik. Nem kis meglepetés ért, mikor kiderült, hogy az egyik osztálytársamat Benjáminnak híják, akit történetesen egy másik osztálytársam mikor kisebb volt, és felmondta  az "Anyám tyúkját" akkor Morzsa helyett Bendzsit mondott.  Ezek után nem volt kicsi a meglepődés xD. De ezt akkor még nem tudtam, mikor megírtam a fejezetet. És az alfa.... Lionell. Az öreg mentor, igazán érdekes személyiség. Hojojj, de még mennyire, hogy az. ^^
Puszi* Konek

6. fejezet Problémák
Nos, ez egy tényleg eléggé problémás fejezet. Sok minden derül ki, amik később még nagyon fontosak lesznek. De persze, minden fejezet vezet valahová, ami a végkifejletet takarja. Itt vesszük észre például, hogy Via mennyire jó meglátó. És hogy Jas mennyire szereti Zulut. De ezek eltörpülnek amellett, hogy... Tina ismerte Zulu szüleit. De persze... Őket szinte mindenki ismerte... De ez titok, ti ezt nem tudjátok :É ^^
Pusziii*Konek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése